Telefonisch contact met de praktijk verandert per 30 maart!

Telefonisch contact met de praktijk verandert per 30 maart!

Woensdag 30 maart gaat huisartspraktijk B. Jongens over op TeleQ.

 

Wist u dat 50% van alle dagelijkse telefoontjes naar huisartsenpraktijken al vóór 10 uur ‘s morgens binnenkomen? Die telefonische wachtrij ziet er dus net zo uit als de A1 tijdens de ochtendspits en levert boze patiënten op. Dat is helemaal niet nodig, want met het terugbelsysteem van Aurora teleQ hoeft niemand meer te wachten. Dus daarmee verhogen wij de patiënttevredenheid.

Zo werkt het

Aurora teleQ biedt verlichting voor de telefonische snelweg. Met dit gebruiksvriendelijke telefoonsysteem krijgt elke beller eerst een kort keuzemenu: waarvoor belt u? Daarna kan de beller bijvoorbeeld een voicemail inspreken om een afspraak af te zeggen, wachten op een medewerker of een terugbelafspraak inplannen. Op basis van de beschikbaarheid en het soort gesprek, stelt teleQ een tijdstip voor en plant de afspraak in de agenda. Ondertussen kan de doktersassistente zich bijvoorbeeld ontfermen over de telefoontjes met spoed of de ontvangst van patiënten, zonder dat de telefoon blijft rinkelen.

 

Waarom kiezen wij voor TeleQ:

Altijd bereikbaar

Mis geen telefoontje meer. Bent u bezet? Belt iemand buiten openingstijden? Met Aurora teleQ kan de beller op elk moment een terugbelafspraak inplannen. U belt terug op het moment dat het voor u beiden uitkomt.

Geen wachtrijen

Hoe langer de wachttijden aan de telefoon, hoe groter de frustraties. Met Aurora teleQ zorgen wij ervoor dat bellers de wachttijd anders kunnen gebruiken; u maakt een terugbelafspraak op een moment dat het wel uitkomt.

Minder stress

Rinkelende telefoons en knipperende lampjes leveren veel stress op. Zeker als patiënten ook aan de balie wachten. Aurora teleQ maakt inkomende telefoontjes beheersbaar en vermindert zo de werkdruk voor assistentes aanzienlijk, waarmee wij u de service kunnen bieden die u van ons gewend bent.

 Kwaliteitsverbetering

Met Aurora teleQ kunnen patiënten 24/7 een terugbelafspraak maken. Niemand hoeft dus te wachten aan de telefoon. Dat brengt rust op de werkvloer en verhoogt de kwaliteit van de telefoongesprekken.

Nog vragen?

Heeft u nog vragen naar aanleiding van dit bericht, neem dan gerust contact op met onze manager D. van Wanrooij.

 



Translate »
Call Now Button