Graag uw aandacht voor het volgende:
Naast een groot tekort aan huisartsen in Amsterdam, ligt de zorgvraag op dit moment erg hoog. Wij zijn verplicht om bij levensbedreigende spoed binnen 15 min bij de patiënt te zijn. Een gedeelte van onze patiënten woont op dit moment buiten ons zorggebied of zelfs buiten Amsterdam. Dit maakt dat wij op dit moment geen plaats hebben voor mensen die zich willen inschrijven die wel in ons zorggebied (zijn komen te) wonen (postcodes 1061 - 1062 en 1051 t/m 1059). Woont u buiten ons zorggebied, dan willen wij u vragen op zoek te gaan naar een huisarts in de buurt waar u woont. Wij willen graag de mogelijkheid bieden aan mensen die in ons zorggebied wonen, om zich in te schrijven. Bent u zwanger, houd er dan rekening mee dat u uw kind na de geboorte NIET bij ons in kan schrijven. Wij adviseren u voor de geboorte van uw kind de overschrijving te regelen. Wij hopen op uw begrip. Heeft u vragen mbt het overschrijven naar een andere huisarts, lees dan verder.
Nieuwe huisarts gevonden:
Het dossier wordt doorgaans binnen 5 werkdagen verstuurd naar uw nieuwe huisarts en daarmee is de uitschrijving compleet.
Door onze WebApp heeft u altijd inzicht in uw eigen medische gegevens: bekijk bloeduitslagen en specialistenbrieven, lees wat uw huisarts u heeft geadviseerd. Daarnaast kunt u herhaalmedicatie bestellen, een afspraak plannen of om een e-mailconsult vragen.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul met formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
– Laboratoriumuitslagen (overzicht van metingen die uw zorgverlener met u heeft gedeeld)
– Lichamelijk onderzoek (de diagnostische waarden: bloeddruk, lengte en gewicht)
– Toegangslogboek (overzicht van wie er inzage heeft in uw medisch dossier)
– Verslaglegging (per onderwerp de voorlopige conclusie en gemaakte afspraken (E&P regels)
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten (in- en uitgaande correspondentie, bijvoorbeeld verwijsbrieven)
– Actueel medicatieoverzicht
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop
U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen.
Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.